Sağlık Hizmetleri Şikayetleri ve Hizmetler Hakkında Bilgi Alma
Halkın Sağlık Ocakları ve Sağlık Birimlerinde aldıkları hizmetlerde karşılaştıkları sorunlar veya hizmetlerle ilgili bilgi almaları için SABİM'e (SAĞLIK BAKANLIĞI İLETİŞİM MERKEZİ) başvurmaları yeterlidir.
SABİM
Başvuru Yeri :
Sağlık Hizmetleri ile ilgili her türlü şikayet için Sağlık Bakanlığı''nın (SABİM) ALO 184 adlı Ücretsiz Telefon Hattını arayabilirsiniz.
Başvuru Şekli :
Postayla yapılan başvurular kabul edilmez.
İlgili kişi şahsen başvurmak zorundadır.
Özel Durumlar :
Ücretsiz ALO 184 hattını telefonla arayarak başvuruda bulunacaktır.
İnternetten Hasta Hakları Başvuru formu(şikayet formu)
Forma girmek için tıklayınız
Halkın Sağlık Ocakları ve Sağlık Birimlerinde aldıkları hizmetlerde karşılaştıkları sorunlar veya hizmetlerle ilgili bilgi almaları için SABİM'e (SAĞLIK BAKANLIĞI İLETİŞİM MERKEZİ) başvurmaları yeterlidir.
SABİM
Başvuru Yeri :
Sağlık Hizmetleri ile ilgili her türlü şikayet için Sağlık Bakanlığı''nın (SABİM) ALO 184 adlı Ücretsiz Telefon Hattını arayabilirsiniz.
Başvuru Şekli :
Postayla yapılan başvurular kabul edilmez.
İlgili kişi şahsen başvurmak zorundadır.
Özel Durumlar :
Ücretsiz ALO 184 hattını telefonla arayarak başvuruda bulunacaktır.
İnternetten Hasta Hakları Başvuru formu(şikayet formu)
Forma girmek için tıklayınız
0 yorum: